Obkreslování fotografií

09.01.2015 18:25

Zdravím vás! Dnes jsme se na hodinách počítačové grafiky naučili jednu novou věc a to obkreslování fotografií.Museli jsme si vybrat dva obrázky. Na výukovém webu jsme měli navýběr z pěti fotografií zvířat. Byla to žirafa, koala, kůň, slon a pes. Ptáte se, jaké jsem zvolil já? ejdříve totiž Tak na to si budete muset ještě počkat. Nprobereme postup. Jako první jsme si museli samozřrjmě otevřít program Art Rage. Potom si stažené foto "dát" do tzv. tracingu. To je málá ikona napravo. No a poté se začalo obkreslovat. Program Art Rage nám sám navolil barvy, což byla výhoda, ale i tak trochu minus. Výhoda byla, že jsme nemuseli pracně a zdlouhavě volit odstíny. Nevýhoda zase, že nám program volil tmávější barvy, nicméně to tolik nevadilo. Každý potom podle potřeby vytvářel několik vrstev (layers) a nakonec si zvolil pravítko a vygumoval některé přetahy kolem obrázku. Stejný postup platil i u druhé fotografie. Můj pejsek mě požádal, abych o něm něco napsal. Tak snad se mi to povede!

Můj pes se jmenuje Alík. Miluje děti a své páníčky. Cizí lidé ať se mají ale napozoru! Na lidi, které nezná totiž šťeká a nic si od nich nevezme. Ale víme, co se říká. Pes, který štěká, nekouše! tak snad je to pravda. Rád chodí na dlouhé procházky a je štěstím bez sebu, když mu házíme klacík. To ale není to, co nejvíc miluje. Špekáčky! Po těch by se mohl utlouct. Jenže jemu nestačí jen jeden! na posezení sní klidně tři. Ale ať si papá, stejně to zase vyběhá. A tady ho teda máte...

 Co říkáš Pepíku? Ty si chceš o sobě napsat sám? No jo, ale vždyť ty bys my těma velkýma nohama rozmlátil počítač!... Že mi budeš diktovat?... Tak teda jo.

Ahoj, já jsem sloníček Pepíček! Mám rád svého páníčka a mého kamaráda pejska Alíka. Rád se se svým pánem procházím po výběhu. Nejraději baštím ovoce. Zatím nejvíce se mi líbilo v cirkuse, kde jsme měli (já a páníček) nějaká nacvičená čísla a všichni nám moc tleskali. Cítil jsem se jako v ráji... Asi pracuji jako jako model všichni si mě fotí a občas k nám přijdou i nějací lidé jezdí na mě. A chcete mě vidět? Jo? Tak tedy dobrá.

Děkuji vám za shlédnutí a nezapomeňte se zase za týden podívat!

—————

Zpět