Kolarizace skicy - Fialová kravička

05.12.2014 13:47

Dnes jsme na výuce počítačové grafiky měli za úkol vybarvit skicu fialové kravičky (Milky), kterou jsme si stáhli z výukového webu. Úkol  nebyl zas tak náročný. Dozvěděli jsme se o některých výhodách kraslení na počítači, se kterými byla ta práce opravdu "hračka". V programu Art Rage jsme si ukázali, jak vybarvovat obrázek, aniž by se přemaloval jinou barvou. Pomocí layers = vrstev jsme zabarvili kravičku fialovou barvou. Následně jsme pomocí gumy udělali Milce bílé flíčky na těle. potom jsem si vytvořil další vrstvu a udělal trávu. Na další vrstvě jsem udělal oblohu a pomocí gumy "namaloval" dva mráčky. Následně jsem si vzal pravítko a zarovnal trávu a oblohu. Jako poslední krok jsem musel vytvoiřt ještě jednu vrstvu a udělal jsem hnědý rámeček. Jak jsem už jednou říkal práce byla jednoduchá a výsledek se mi líbí. Snad se bude líbit i vám. :-)

Děkuji za přečtení tohoto článku!

—————

Zpět