Kolarizace skici - Plameňák

12.12.2014 13:15

Dnes jsme ve škole dělali "opakování" z minulé hodiny, až na to, že jsme si museli nakreslit i skicu. Jak jistě víte (viz. v Kolarizace skici - Fialová kravička) v minulém obrázku jsme si stáhli již skicu hotovou, takže jsme se posunuli zase o krok dál.

Jako první se samozřejmě musela namalovat skica plameňáka. Poté jsme zase pomocí tzv. vrstev vybarvili plameňáka, udělali louku a oblohu se svítícím sluncem. (přesnější postup v Kolarizace skici - Fialová kravička. Jako poslední krok jsme dělali rámeček. Ten byl trochu jiný než ten minulý, ale ne moc těžký na vypracování. Udělal jsem si další vrstvu a nakreslil zelený rámeček. Nebyl moc rovný, tak jsem si "vzal" pravítko a pomocí gumy jsem vygumoval přebztečné okraje.

Práce se mi  líbila, bavila mě a přišla mi ještě lehčí než ta poslední. Tak tady toho plameňáka máte. :-D

Děkuji za přečtení článku!

 

 

—————

Zpět